AM Telecom | Atlantic Telecom
471
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-471,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.7,paspartu_enabled,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
 

Atlantic Telecom

Atlantic Telecom

Wholesale Line Rental

Line Rental is: Besparen op uw totale vaste telefoniekosten, met behoud van kwaliteit en functionaliteit!

Line Rental maakt het mogelijk om naast de gesprekskosten ook de abonnementen van uw huidige aanbieder over te nemen. In de meeste gevallen zal dit KPN betreffen. Van deze overname merkt u als klant helemaal niets.

Het betreft slechts een administratieve handeling. U hoeft zich dan ook geen zorgen te maken over de kwaliteit en functionaliteit. Het enige dat verandert is uw factuur en uw aanspreekpunt.

De meest heldere factuur van Nederland

Dat er kosten verbonden zijn aan telecommunicatie, is een bekend gegeven. Maar dat u ook weet waarvóór u betaalt, dat is tegenwoordig bijna een luxe. Als klant van Atlantic Telecom krijgt u maandelijks een heldere factuur inclusief een call managementrapport.

Maar Atlantic Telecom gaat nog een stap verder. U kunt de factuurgegevens naar eigen wens rangschikken door middel van zogenaamde labels (namen). U kunt labels toekennen aan een telefoonnummer of een groep telefoonnummers. Op deze wijze heeft u in één oogopslag inzicht in de kosten per nummer, afdeling, vestiging of kostenplaats.

Met de komst van Factuur Online, waar u al uw uitgaande gesprekken kunt analyseren, kunt u deze labels zelfstandig toekennen.

Contractuele verplichting

U bepaalt zelf of u wel of geen contract wilt. Als u kiest voor geen contract, zult u nog een fikse besparing realiseren ten opzichte van uw huidige kosten. Kiest u echter voor een één- of meerjarig contract, dan kunt u de kortingspercentages direct verhogen met 4%, 8% of 12%. Klik op de onderstaande link voor een volledig overzicht van onze nieuwe tariefsstructuur.

Alle voordelen voor u op een rij

•    Eén factuur voor uw abonnementen en gesprekskosten
•    Geen veranderingen in kwaliteit en functionaliteit
•    Geen installatiekosten of extra investeringen
•    Maandelijks gespecificeerde factuur
•    Gratis Factuur Online
•    Uitstekende Customer Care 24/7 bereikbaar
•    Maximale kortingen

Aanvullende diensten

Voor aanvullende diensten, zoals het gebruik van 0800 en 0900 servicenummers en eventueel 088 bedrijfsnummers kunt u voor de mogelijkheden en prijzen hiervan altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.

Tarieven en contracten

De kortingen van Atlantic Telecom zijn gebaseerd op de bruto KPN prijzen, zodat deze te allen tijde helder en controleerbaar zijn. Bij een eventuele prijsstijging of prijsverlaging worden de nieuwe prijzen direct het nieuwe uitgangspunt. Op deze wijze loopt u geen risico aan een oud prijsplan vast te zitten.

Atlantic Telecom gelooft in zijn eigen kracht en geeft u daarom maximale vrijheid. We willen ons niet alleen bewijzen voordat u besluit klant te worden, maar elke dag opnieuw. Atlantic Telecom werkt daarom met diverse contractuele mogelijkheden waarbij u ook kunt kiezen voor géén contract. Aan u de keuze.

Voor tarieven behorende bij de verschillende contractsvormen van Line Rental en het bijbehorende verkeersvolume zie de brochure.

Brochure

Informatie/Aanvraagformulier

Download het Informatie/Aanvraagformulier en FAX of email deze na invulling naar:

FAX:      0 33 25 33 505

email:   info@amtelecom.nl

De vijf glasheldere garanties van Atlantic Telecom

Atlantic Telecom heeft er bewust voor gekozen om niet zelf een netwerk aan te leggen. Door niet de nadruk te leggen op de techniek maar op de klant, kan Atlantic echte service verlenen. Deze service vertaalt zich in vijf glasheldere garanties:

  1. U kunt vertrouwen op gerenommeerde netwerken – Atlantic Telecom heeft er bewust voor gekozen om niet zelf een netwerk aan te leggen, maar gebruik te maken van bestaande gerenommeerde netwerken.
  2. U kunt vertrouwen op een maximale vrijheid – Atlantic Telecom gelooft in zijn eigen kracht en streeft naar een maximale keuzevrijheid. U bepaalt, wel of geen contract.
  3. U kunt vertrouwen op direct persoonlijk contact – Als u Atlantic Telecom belt, krijgt u direct een medewerker aan de lijn, zonder tussenkomst van een keuzemenu of wachtrij.
  4. U kunt vertrouwen op een gegarandeerde besparing – Atlantic Telecom biedt besparingsmogelijkheden op spraak- en datadiensten met behoud van kwaliteit en functionaliteit.
  5. U kunt vertrouwen op een heldere factuur op maat – Naast de maandelijkse heldere factuur en het call managementrapport krijgt u gratis toegang tot Factuur Online waar elke denkbare analyse mogelijk is en u zelfstandig een (bedrijfs)structuur in uw factuur kunt aanbrengen.

NEC SOPHO iS3000 – SIP@Net.

AM Telecom beseft hoe belangrijk telecommunicatie voor Uw organisatie is, en biedt daarom solide servicecontracten aan voor Uw NEC SOPHO iS3000 – SIP@Net omgeving.

U kunt kiezen uit servicecontracten met een response tijd van 2, 4 of 8 uur binnen kantoortijd van maandag tot en met vrijdag, maar ook 24 uur per dag 7 dagen per week.

Vrijblijvende offerte.

Door de platte organisatie structuur binnen AM Telecom, heeft u als klant altijd snel reactie op Uw wensen en vragen. Ook Uw storingsmeldingen kunnen hierdoor accuraat en snel worden opgelost wat resulteert in een uitstekende service naar u toe.

Vraag voor een vergelijk van onze service/prijsverhouding een geheel vrijblijvende offerte aan voor een servicecontract. Wij zullen u nu en in de toekomst graag van dienst zijn.

Telematch.

Als uw (merk) telefooncentrale, applicatie of toestel er niet bij staat, kijk dan ook bij Telematch of stuur ons een email.